Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


sâmbătă, 3 decembrie 2011

Tropa tropa...


In ultimul timp am diverse conversatii pe mess,cu diverse persoane,cu diverse varste,de ambele sexe.In fine,nu vreau sa va scriu despre diversitatea listei mele de mess ci doar ca sa produc o idee a cercului meu de inspiratie...
Apropo de lista de mess...un DUDA tot schimba statusurile persoanelor din lista(inclusvi al meu).Toata lumea zice ca daca afla cine este il bate:)) .Pe mine unu chiar ma distrat domnu` viTanja.Dar sincer esti prea cretin sa dai 5 euro pentru un astfel de rahat=)).Dar nici despre asta nu vreau sa scriu!
Am avut astazi...adica ieri ca este ceasul trecut de 00:00...o discutie cu o tipa si am ajuns la genuri muzicale(nu stiu daca citesti blogul dar merci pentru improspatarea memoriei ^:)^ ).Apropo de 00:00,am incercat sa scriu ceva pe blog si in timpul zilei si pur si simplu nu pot.Ma uit ca bou la tastatura si la monitor si parca se uita si ele la mine,iar amaratele astea de taste parca pur si simplu nu vor sa se miste:-??(si chiar aveam subiect dar nu stiam cum sa il abordez...subiect pe care logic pana seara l-am uitat:)) )
Ramasesem la genuri muzicale nu?Tot vad ca manelistii se cearta cu rockerii,rapperi se cearta cu "popari"(asa se zice?oameni care asculta pop:-??) si tot asa,certuri dastea intre fanii genurilor muzicale.Tipa despre care am scris ceva mai sus(si care nu stiu daca citeste sau nu)mi-a adus aminte de cel mai ascultat gen de muzica din Romania.
Stiti care este cel mai ascultat gen de muzica din Romania?E foarte simplu.Genul muzical preferat de romani esteeeeeeeeeeeeeeeeeee.............................."DE TOATE".Sau cel putin asta observ eu.TOATA LUMEA ASCULTA "DE TOATE":)).De fapt aici vin si exceptiile,dar "de toate" suna mult mai bine decat "aproape de toate" sau "nici chiar de toate" sau "de toate dar fara..."."De toate" de obicei nu contine muzica populara sau religioasa.
Nu cunosc nici o trupa care sa cante genul muzical "de toate"(sincer sa fiu si eu ascult "de toate").
Nu o sa citesc postul asta deloc pentru ca,probabil,o sa ma sperie faptul ca am repetat de atatea ori "de toate".
Apropo...initial am vrut sa pun titlul la acest post "Nonsensuri" si am cautat pe google o poza cu titlul asta si mi-a aparut si o poza cu victor ponta si sigla psd-ului in spate=))
Si apropo de apropouri...cred ca si chestia cu repetatul de "apropo" o sa ma sperie.
Si cam atat:-??



Deci...sa ne citim cu bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu