Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


marți, 6 decembrie 2011

Pai siiii...Harap-Alb traieste si acum???


Deci sa va spun ce am patit in seara asta.Adica e deja dimineata dar intelegeti voi ce vreau sa spun.
AM SIMTIT CA SUNT NEBUN!:))Dap!E simplu!Chiar am crezut ca sunt nebun.
Ma intalnesc cu baietii la o cola(aproximativ 4 beri pentru Spitza).La tembelizor dinamo-steaua(bleah bleah bleah bleah bleah bleah bleah bleah).TV-u lu` Misca s-a bulit:)) (ceva cu demagnetizare chestii trestii).Nu prea intelegeai mare lucru din meci pentru ca de sus in jos pe ecran apareau 3 culori,iar dinamo juca ba in verde,ba in albastru,ba in rosu depinde daca te uitai sus,la mijloc sau jos(in rosu au jucat)
Zamfi ma sunase toata ziulica de vreo 14 387 de ori(am exagerat un pic...de fapt au fost doar 14 380 de apeluri).
In timpul meciului suna telefonu`.Ma uit la apelant...Zamfi.Raspund la telefon!Mare,mare,mare,mare stupoare.La telefon.......Tzupy!
Tzupy:Ce faci ba nashule,pe unde o arzi?
BTZ:Salut????Pe la misca:-??
Tzupy:Aaaaa...cine mai e pe acolo?
BTZ:Sunt cu Spitza,dar de ce plm ma suni de la Zamfi?
Tzupy:Ce ma?
Aici vine momentul de nebuneala...Eram perfect constient ca atunci cand am scos telefonul pe ecran scria Zamfi:-?:-?:-?Mare nedumerire!!!Iau telu de la ureche,ma uit la el,pe ecran scria Tzupy.Ce dracu ma am luat-o razna?Chiar am ajuns sa am vedenii si chestii dashtia?Grav grav grav!!!Deja ma inchipuiam intr-o camasa alba cu manecile bine inodate la spate =)).Am vreo boala cronica ceva?Creierul nu mai ajuta ochii si nici macar invers?Se invarte lumea?De cand latra pisicile???De ce ai ochii asa mari bunicuto?
Mare sperietura mare!In fine...termin de vorbit cu Tzupy(da ba ne vedem la market in 10 minute)inchid telefonu dar inca ramasesem nedumerit.
Apas tasta de apelare sa vad cine ma sunat ultima data.SI GATA!Mi-au scos camasa,vad bine de tot,ala de latra era de fapt caine si aia chiar nu era bunicamea.Ultimul apelant...................................................Zamfi!
Deci in concluzie singurul lucru nebun la mine este...TELEFONUL.
P.S:vand nokia c1-01 =))=))=))
Si cam atat!!!


Sa ne citim cu bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu