Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


vineri, 16 aprilie 2010

Interviu gamer



Soad ne ofera ceva detalii despre viata in joc sau in afara lui a unui gamer.Enjoy
1.Salut!
Salut!

2.Numele tau este?
Numele meu este Fatza Ionutz aka SOaD

3.De cand timp joci jocuri online?
De vreo 3 ani posibil chiar mai mult

4.Primul tau joc online?
Primul joc online Monstersgame

5.Cum a inceput totul?
Din curiozitate dupa ce am primit un link

6.Ce jocuri joci in prezent?
In prezent tot monstersgame, Ogame asa slabutz si Seafight in exces :))

7.Ai investit bani in aceste jocuri?
Am investit =)))

8.O suma aproximativa?
Pai cam 10-15 euro prin monstersgame si aprox 70-80 de euro in seafight

9.Ti-au adus vreun beneficiu jocurile online?Material ma refer!
Nup, doar distractie la maxim mai ales in Seafight

10.Ti-ar placea sa fii un personaj dintr-un joc?Care?
Sincer, NU, RL este mult mai importanta

11.Ai creat vreo relatie de prietenie stransa cu ajutorul jocurilor?
Da in monstersgame am participat la un meeting in Bucuresti unde ne`m distrat am baut bere, oamenii super OK

12.Spune-mi cel mai frumos moment pe care l-au avut in joc,indifferent care!
Cel mai frumos moment a fot cand am devenit rank 1 pe monstersgame S5 anglia, Al 2`lea moment a fost cand am devenit full elita in seafight:D

13.Dar cel mai nasol?
Cel mai nasol a fost cand am pierdut rank1 :))) .In momentul de fata sunt rank2 :(

14.Cat timp petreci zilnic pe aceste jocuri?
Depinde de zi

15.Cat ore ai petrecut cel mai mult in fata jocului?Consecutive!
Ore consecutive peste 15 in timpul unui event in seafight

16.Pentru ce suma de bani ai renunta la jocurile tale preferata?
Ar exista o suma in caz ca imi vand barca din seafight, este o suma destul de consistenta :D

17.Ce ai modifica la aceste jocuri?Sau la un joc anume?
Daca as intra in detalii cei care ar citi posibil nu ar intelege nimik

18.Ce joc ai vrea sa joci pe viitor?
Nu as mai vrea sa joc nimik pe viitor :)) incerc sa reduc din ce in ce mai mult

19.Ai vrea sa apara un joc pe o tema anume care nu exista in prezent?Care?
Nu`mi sta nimik in cap la ora asta :))

20.Un mesaj pentru cititori?
Stay OFLINE!!! Real Life este mult mai important

Un comentariu: