Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


luni, 4 ianuarie 2010

Zapada,nea,omat...


La o a 2-a inzapezire a Roamaniei(normal ca prin surpindere si asta)m-am hotarat sa scriu si eu despre zapada un pic pe aici.De fapt ma hotarasem la prima zapada,dar nu s-a materializat.
Vorbeam de zapada...nu cred ca a mai observat cineva dar parca zapada aceasta care ne acopera acum intreaga cuprindere a ochiului nu mai este cea pe care o cunosteam eu.Nuuuu...culoarea este aceasi normal,dar natura ei sa schimbat foarte mult....Imi aduc aminte cand eram mic,la prima zapada deja eram afara cu sania,fara fes,fara fular si imbracat cat de cat sumar pentru acea perioada a anului,iar seara ma gasea tot cu sania in mana,asta dupa ce mama ma "robotiza" cu o salopeta groasa cum cred ca aveau toti copii dar nici unul nu le suporta deorece "masacra" mobilitatea corpului si in care nu puteai sa iti lipesti bratele de corp.Intram in casa intre 24:00-03:00.Acum am iesit sa ma arunc si eu pe o sanie pe la vreo 22:00 si nici urma de copil pe strada,iar din albul zapezii mai paleste o mica parte de nuanta fara bucuria copiilor.Nu se topea asa repede zapada,ne puteam da cu sania,sacul,schiurile(nu le-am incercat niciodata).Acum pe strada cand ninge sunt doar 2 urme pe toata strada.Este adevarat ca nu erau nici atatea masini pe strada ,dar erau destule cat sa se formeze urmele.
Ceea ce nu inteleg este de ce se formeaza acum si atunci nu,sau poate mintea mea de copil fericit cu scantei de omat in ochii nu dorea sa le vada.

Un comentariu:

  1. hai sa scriu si aci..k ma roade si pe mine ganduri deastea..pe vremurile alea eram amandoi..o mare parte din timp..si chiar asa..fara griji..doar distractie..si eram in stare de multe pt celalalt:D...dar timpul trece..omu creste..asa e..desi as mai evada asa din cand in cand..gata..merg la nany..nb

    RăspundețiȘtergere