Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


sâmbătă, 31 mai 2014

Dar nu se poate

Dragele mele(ca eu sunt convins ca am o droaie de fane,mai ceva ca Radu F. Cur si cum va face ala sa plangeti asa...asa nu o sa o fac eu,specialul de mine)cer cu mare insistenta sa imi fie apreciat efortul meu de a incepe aceasta postare,adica de a-mi culege materialul pentru el.Deci astept cosuletele cu flori,mesajele cum ca lesinati cand trec eu pe strada si ursuletii giganti de plus de la voi
Am incercat sa scriu postarea asta de astazi,in timp ce eram la servici,dar nu merge mai deloc bine blogspotul pe telefon,plus ca netul este cu portia ca salamul(la mezel ma refer) pe vremea lu` ceasca.
Si acum sa intru in paine(ca doar eu sunt miezu).Dupa lungi chinuri si vreo 2 kg pierdute prin porii pielii mele suave sub forma de transpiratie,astazi,am reusit intr-un final sa termin cei aproximativ 10% din mare capodopera nationala "Suge-o,Ramona" sau "Suge o virgula Ramona".Oribil,groaznic,terifiant...parca cineva imi dadea bobornace in ochi,care ma dureau foarte foarte foarte tare.
Sincer omul o da in S.F-uri mai ceva decat George Lucas in Star Wars.Cine a crezut cu adevarat ca povestile alea sunt reale sigur e ruda sau prieten cu Andrei si au dat si ei din cap asa ...de politete si apoi au aruncat un zambet,dar daca ii pui sa jure ca e adevarat li se topeste Biblia sub palma.Nu recomand la nimeni cartea,decat in cazul in care nu suferiti de boala mea cronica care se numeste " termina in plm ce te-ai apucat de citit chiar daca nu iti place" si puteti sa va rezumati la primele 2 episoade,sezoane,ani,secole,cum le numeste acolo(capitole gen).Acum sincer sa fie adevarata povestea el ar trebui sa fie o combinatie intre Rocco Siffredi la pat, Ryan Gosling la fizic si Chris Rock la umor.
In caz ca vreodata,in viata asta,Super Andrei o sa citeasca ce rahat mananc eu,dar asta doar in cazul in care vedetele internationale din Suceava care detin 2 apartamente (doar cand e nevoie in poveste apar doua apartamente) imi citesc blogul am sa aduc si argumente,poate data viitoare nu se mai repeta(zise el privind glacial prin fereastra lasata muta de timpul trecator bla bla bla bla bla bla bla bla bla)
Deci coaieee...sa moara aia miciiii coaieeee( ca sa citez si eu rockeri cum l-ai citat tu pe Despot) de nu mi-am pierdut timpul cu poveste ta.Prietene(ca sa citez si o printesa) iti aduc o lista cu argumente ca eu ma pricep la liste(am facut cumparaturile de Paste)si imi e lene sa mai aleg cuvintele la 2 dimineata si cand ma gandesc ca am decat 4 ore de somn in fata.
-firul povestii este combinatie de : a).scenariu de film cu adolescenti de liceu de pe la Hollywood,unde Andrei este tocilarul scoolii si ala de e bagat in ghena cand nu face bine tema la mate componentilor echipei de fotbal american,iar Ramona este super vedeta echipei de majorete si femeia din cauza careia toti baietii din liceu umbla cu babetica sa nu isi murdareasca camasa de bale.
                                                         b).un scenariu la oricare film de pe brazzers.com unde Andrei,personajul principal,fute tot.Pur si simplu,inclusiv pe sora Ramonei like "my girlfriend`s hot sister" sau ceva de genul asta.
                                                        c)un cacat de film indian,cand se opreaste toata lumea sa il vada pe Andrei cum danseaza si canta impreuna cu Anemona si mare cerc ce fac INTERLOPII din club in jurul lor si ii aplauda si chestii dastea.
                                                        d)clar American Pie,ca presupun ca era greu de ocolit tocmai asta cand la finalul cartii Andrei al nostru (care e mai cool si agata mai mult decat Hank in Californication)primeste un oral de la o MILF la o petrecere a fiicei milfei la care amandoi se plictiseau.Exact scena cu mama lui Stifler care face sex cu "nu stiu cum il cheama"

Sfarsit episodul 1 ca mor de somn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu