Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


marți, 17 august 2010

FLY



Hmmmm....revin cu un post.Un gand de noapte.Tocmai am implinit 21 de anisori.De fapt ieri s-au implinit exact.In fine,nu despre asta vreau sa plictisesc.Tocmai am revenit la Pc de la televizor(sunt in camere diferite)si sub relaxarea fotoliului am revazut un film care prezinta niste fapte eroice(si cateva erotice,sau nu);Sexdrive,nu stiu daca l-a vazut cineva dar eu am stat sa il revad, cu toate ca ma uit foarte foarte rar la tv.Asa.Despre film voiam sa vorbesc.De fapt nu despre film ci despre calatoria personajelor din el.O calatorie ad-hoc.Fara planuri.Cele mai tari excursii.Fara planuri fara sa stii ce o sa faci in fiecare zii fara sa stii pe unde o sa te opresti.Personajele noastre trec printr-o calatorie,normal,plina de peripetii.Tare as vrea sa plec si eu asa undeva.Oriunde!Sa ma urc in masina cu prietena si/sau cu prietenii si sa plecam undeva.De preferat sa fim 4 intr-o masina si sa plecam la mare.Sa nu avem bagaje,griji,suspiciuni,pesimism.Sa ne oprim unde vrem noi,cand vrem noi,cum vrei noi,sa facem ce vrem noi,cu cine vrem noi.Imi aduce aminte de "marea escapada" la mare cand am plecat cu un Oltcit la 2 dimineata la mare dupa o simpla vorba aruncata in vant("Ba cum o fii la mare acum?").Veni vidi vici.Am plecat,ne-am distrat,ne-am intors.Cer scuze daca am gresit cu latina.Pacat ca trebuie sa stric tot la final si sa fac un "sad ending".Ideea e tare,senzatia e cea mai tare,trairile sunt superbe.Pacat ca filmul asta american nu prezinta si partea cea mai marcanta in evolutia unei astfel de calatorii:banii.Tinerii aia pleaca dar nu stim de unde au bani,iar ca sa pleci ai nevoie de bani.Eu insa as pleca si fara.

P.S:am fost rugat sa nu mai stric ochii cititorilor si sper sa placa tuturor noul skin.
Sa ne citim cu bine!

Un comentariu: