Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


luni, 1 martie 2010

Simfonia colorata


Pfaaaaiiii....
In primul rand La multi ani!!pentru DenH...si...??? martisor fericit sau la multi ani pentru toate persoanele de sex feminin.Spitza si Tupy imi multumiti pe mess.
Ceva "necitite" dastea noi...Paaai...ce sa mai zicem pe aici??Am aflat cine este B.Voua nu va spun ca sunt al dracu si imi place cand va bateti capu`.
Ma uitam zilele astea la Tooth Fairy si ma tot gandeam eu cata vointa au americanii astia in filme...ceva de necrezut.Cum sunt ei depravati si mincinosi si vai de capul lor.Iar apoi undeva foarte aproape de sfarsitul filmului ii apuca dorinta de indreptare si au asa mare vointa in 5 minute alea de film cat nu au avut restul de 60.Parerea mea e ca regizorii,scenaristi si ce mai sunt ei pe acolo sunt cu adevarat inapti.Adica ajung la un moment al filmului in care decat vointa asta ucigator de mare mai poate duce la un final fericit.Patetic(by monica columbeanuL sau columbeanu`).As juca si eu intr-un film din asta american poate asa ma las si eu de tigari.Bag o doza de vointa dasta de supererou si gata.Adio nicotina.Cum era in bancul ala: un tip cumpara 3 cutii de prezervative din farmacie,le desface pe rand,le arunca pe jos si calca brutal pe fiecare prezervativ in parte.Farmacista la un moment dat il intreaba.-Domnule de ce faceti asta?iar el brutal da raspunsul...asa m-am lasat si de tigari.Si inca o chestie care ma streseaza la filmele americane:Ei sunt cei mai cei.Cum apar vreo 2 bombe,pac america face dreptate,cum apar extraterestrii pac americanii se bat cu ei.Aloooooooooooooo mai exista si rusi prin lume si sa nu mai vorbim de japonezi pe care sunt invidiosi si extraterestrii.
Si ultima chestie pe care vreau sa o adaug aici.
Care biiiiip(3 injuraturi urate) tot dai cu o steluta pe posturile mele si nu lasi macar un mesaj sa spui de ce.Sa ne confruntam ca barbatii.Invidiosule.Sau faci o chestie tot by monica columbeanuL,faci anti reclama ca se vinde mai bine?

Si in final un banc cinic:
Ce face top top bum??
Un iepure pe un camp minat

2 comentarii:

  1. baa ai scris intrun post despre mine..cata onoare:D ma gandeam k o sa dai un coment ceva..da asa..chiar e onoare:D la multi ani la toti..vine primavara!!!nb:D

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ma lua pe mine cu onoare.ai sa imi dai 50 de mii:))

    RăspundețiȘtergere