Nu-ncerca sa ma-ntelegi ca n-ai sa poti Mai bine-ti supui creierul la 10000 de volti


joi, 10 decembrie 2009

Uite unde erau criticii...



Tot îmi bat capul de ceva vreme sa contruiesc un top al celor mai tari filme pe care le-am văzut eu.Ideea acestui top îmi aparţine 50% restul e meritul lui Kurt(cred ca e disperat sa faca reclama lui Pete Tong la mine pe blog).Deoarece sunt proprietarul blog ului îmi voi permite sa încep topul meu personal cu o trilogie.(topul poate contine oricîte filme va vin în cap,dar nu toate)
1.Lord of The Ring
2.Saving Private Ryan
3.Filantropica
4.The Departed
5.Trainspotting
6.Nunta Muta
7.Fight Club
8.Romeo must Die
9.You Got Served

Pe masura ce imi mai aduc aminte o sa actualizez topul.

4 comentarii:

  1. Asa cum ai spus si tu in topul meu de filme primul loc va fi ocupat de "It's All Gone Pete Tong" asa ca :
    2.Jeux d'enfants
    3.The Butterfly Effect
    4.If Only
    5.cam astea sunt,cel ptn pentru ca in momentul de fata nu imi pot aduce aminte alte filme care dupa ce sau terminat am stat am meditat si am zis: "frate ce film,frate ce viata scurta"

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo o mica modificare in micul meu top:
    4.Alfie
    5.If Only
    6.etc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa recunosc,esti o vedeta.Sper acum ca nu o sa dai Copy/Paste la status.Si ca sa imi fac si eu o lista...
    1.GSH
    2.In the land of women
    3.Final Destination Trilogy+4
    4.Fast and furious
    5.Hellboy 2-The golden Army
    8 Mile
    9.Eternal Sunshine of the Spotless Mind
    10.Juno
    11.Room 1408
    12.Atonement
    13.A walk to remember
    14.It's a boy/girl's thing
    15.My Bloody Valentine
    --------------Etc.-------------------

    RăspundețiȘtergere
  4. 6.My life in Ruins
    7.Mrs.Brooks
    8.Fast tracks no limits.
    ----------:x----------------

    RăspundețiȘtergere